تفاوت دستگاه کندلا با سایر دستگاه های لیزر

تفاوت لیزر کندلا با سایر دستگاه ها

تفاوت دستگاه کندلا با سایر دستگاه های لیزر در شرایط این روزها که اکثر افراد به فکر از بین بردن دائمی موهای زائد هستند در ذهن ها چراغی روشن میشود که لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندر کندلا میتواند کمک شایانی به آنها کند. ما امروز در کلینیک راز بر آن شدیم تا به بررسی و تفاوت دستگاه کندلا با سایر دستگاه های لیزر موهای زائد بپردازیم.

تفاوت لیزر کندلا با سایر دستگاه ها

مقایسه 

امروزه بازار دستگاه های لیزر موهای زائد در کلینیک های پوست و مو بسیار داغ و پر رونق است .شعار همه این کلینیک ها هم درممورد دستگاهشان این است که دستگاه ما بهترین دستگاه بازار است و این در حالی است که افراد با مراجعه به کلینیک ها و سپری کردن دوره های لیزر نتیجه مطلوبی نگرفته و در پایان تنها هزینه و زمانشان را از دست داده اند.

تنوع دستگاه های لیزر دلایل متعددی دارد.در دهه اول سال 2000 میلادی دستگاه های لیزر موهای زائد بدن به بازار آمدند.این دستگاه ها به مرور زمان پیشرفت کردند تا امروز که بهترین دستگاه لیزر به بازار آمده و نام آن الکساندر کندلا است.در واقع در بین دستگاه های لیزر ، الکساندرایت کندلا یکی از پیشگامان صنعت لیزر موهای زائد است که آخرین و به روز ترین مدل آن دستگاه الکساندر کندلا جنتل پرو میباشد.

دستگاه های لیزر کندلا به نام تجاری جنتل پرو در سه مدل به بازار عرضه شده اند که بهترینشان جنتل لیزر پرو با بهره گیری از کریستال الکساندرایت است.

دستگاه الکساندر کندلا را میتوان برای حذف و لیزر موهای زائد هر ناحیه از بدن که مو روی آن رشد کرده استفاده کرد و نتیجه مطلوب را گرفت.

تنها زمان  استفاده در قسمت های مختلف بدن متفاوت است. توجه داشته باشید که دستگاه لیزر کندلا حتما باید توسط متخصص آموزش دیده مورد استفاده قرار بگیرد.

 

مزایای دستگاه کندلا

 

لیزر الکساندر کندلا از طریق کریستال الکساندرایت انرژی فوق العاده ی قرمز رنگی ساطع میکند . انرژی پرتو نور در پالس های کوتاه در برطرف کردن موهای زائد موثر است.

این دستگاه برای تولید طول موج 755 نانومتر از الماسی به نام المسا بهره میبرد.پس از تحریم شدن توسط منبع انرژی بسیار قوی لیزر سبز رنگی از خود ساطع میکند که باعث ایجاد طول موج دقیق 755 نانومتر میشودکه دستگاه های مشابه دقت و توانایی الکساندرایت کندلا را ندارند.

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا طبق تاییدیه سازمان جهانی غذا و دارو علاوه بر برطرف کردن موهای زائد در درمان زائده های پوستی مثل واریس ، لک های پوستی ، خالکوبی ، ماه گرفتگی ، برداشتن خال و جای بخیه سزارین موثر است.

 

دلایل استفاده از دستگاه کندلا

 

یکی از دلایل استفاده بیشتر کلینیک ها و مراکز زیبایی و لیزر به دستگاه الکساندرایت، نتیجه مطلوبی است که مراجعه کنندگان از این دستگاه می گیرند.به دلیل قدرت این دستگاه افراد ازین دستگاه برعکس سایر دستگاه های موجود در بازار پس از طی تعداد جلسات ، 30 درصد موهایی زائد آن را از بین میرود چرا که مزیت های مهم این دستگاه دقت بسیار بالای آن  همچنین قابلیت تنظیم آن است که کمتر دستگاهی ازین قابلیت بهره مند میباشد.

این دستگاه دارای سیستم خنک کننده بسیار موثر برای کاهش سوزش و درد در زمان انجام لیزر دارد و نیازی نیست قبل از لیزر موها با این دستگاه از کرم بی حس کننده استفاده شود.

بنابر تعبیر متخصصان استفاده از کرم های بیحس کننده باعث بی دقتی در زمان اعمال لیزر میشود و در نتیجه ممکن است تعدادی از موها در محل باقی بماند و از بین نروند.

از دیگر مزایای مهم این دستگاه نسبت به سایر دستگاه ها عدم تماس دستگاه با بدن است که از نظر بهداشتی  نسبت به سایر دستگاه ها برتری ایجاد کرده است.

گفتنی است که طبق نظر سنجی شرکت کندلا، تقریبا تمام مراجعان اذعان دارند که با انتخاب دستگاه لیزر کندلا برای از بین بردن موهای زائد خود بهترین نتیجه را از لحاظ کیفیت، بازده و سرعت رسیدن به نتیجه دلخواه، احساس امنیت، نحوه عملکرد ساده و مطلوب، دقت و راحتی گرفته اند.

کلینیک زیبایی راز مفتخر است تا بهترین خدمات مربوط به لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت کندلا را با بالاترین کیفیت برای شما عزیزان فراهم کند.برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های تماس کلینیک راز تماس بگیرید یا از بخش پرسش و پاسخ همین صفحه با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This is a test site
Build with Digits