زاویه سازی صورت (هالیودی)

زاویه سازی صورت چیست ؟

زاویه سازی صورت یکی از راه های فوق العاده مطمئن برای فرم دهی به صورت است و اگر میخواهید زوایای صورت خود را زیباتر کنید بهترین روش است.

امروزه درمان های زیبایی مختلفی برای زاویه سازی صورت یا مادلینگ صورت وجود دارد و در بین هم خانم ها و آقایان دارای محبوبیت مخصوص به خود است.

این درمان ها تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی چهره دارد و اگر در چهره خود احساس نامتقارنی می کنید، شما کاندیدای مناسبی برای این درمان می باشید.

توجه داشته باشید که برای زاویه سازی می توانید از بهترین فیلر موجود برای اینکار استفاده کنید که ماندگاری فوق العاده بالا و کیفیت خوبی دارد. فیلر الانسه ساخت کشور فرانسه می باشد که پرطرفدار است.

 

فیلر بهتر است یا چربی ؟

بصورت کلی تزریق فیلر برای زاویه سازی صورت بسیار مناسب و باکیفیت است که این روش طرفداران زیادی دارد و به عنوان روشی مطمئن پیشنهاد می شود.
فیلر الانسه نیز ماندگاری و کیفیت خیلی بالایی دارد و درمانی مطمئن برای زاویه سازی صورت شما می باشد.

زاویه سازی صورت

برای زاویه سازی صورت به غیر از تزریق ژل های اسید هیالورونیک ما میتوانیم از چربی خود فرد هم استفاده کنیم.

زاویه سازی با چربی به این صورت است که پزشک از پهلوها یا شکم یا پشت ران مقدار مناسبی چربی ساکشن کرده و این چربی را آماده تزریق میکند.

این چربی را جهت زاویه دار کردن فک ها، چانه و همین طور گونه ها به صورت تزریقی استفاده می کنند. معمولاً تزریق چربی نیاز به مراقبت بیشتری نسبت به تزریق ژل ها و سایر پر کننده ها دارد.

اما نتایج تزریق چربی ماندگاری بالاتری دارد. البته هر دوی این روش ها بعد از گذشته چند ماه ممکن است نیاز به ترمیم داشته باشند؛ به همین دلیل بعد از گذشت یک الی دو ماه معمولاً فرد باید به پزشک خود مراجعه نماید و شرایط بررسی شود.

مدت زمان گرفتن چربی از بدن فرد، فرآوری آن و تزریق مجدد آن به صورت معمولاً حدود ۲ الی ۳ ساعت به طول می انجامد.

انواع زاویه سازی صورت

زاویه سازی فک  و صورت دارای انواع مختلفی است و هر کدام از این روش ها دارای مزایا ، معایب و ماندگاری مخصوص به خود می باشد. انواع زاویه سازی فک و صورت شامل موارد زیر می باشد :

  • تزریق ژل
  • تزریق چربی
  • زاویه سازی صورت با نخ
  • زاویه سازی صورت با جراحی

 

زاویه سازی صورت با تزریق ژل

یکی از روش های بدون دوره نقاهت و کم خطر زاویه سازی صورت تزریق ژل است. برای تزریق ژل زاویه سازی صورت از ژل های تزریقی پوستی استفاده می شود.

در هنگام شروع جلسه درمان، ژل های به زوایای مختلف فک تزریق می شود و اینکار نیاز به دقت و ظرافت بالایی است تا زاویه سازی به بهترین شکل ممکن انجام شود.

درمان زاویه سازی صورت با تزریق ژل حدود نیم الی یک ساعت طول می کشد و فرد میتوانید بلافاصله بعد از انجام درمان ، بدون دوره نقاهت به کارهای روزمره خود رسیدگی کند.

بیمار بعد از انجام درمان زاویه سازی صورت باید از لمس نقاط تزریق ژل خودداری کند و در هنگام دراز کشیدن، سر کمی بالاتر از بدن قرار داشته باشد.

زاویه سازی صورت با تزریق چربی

زاویه سازی صورت با تزریق چربی شباهت بسیار زیادی با زاویه سازی صورت با ژل دارد با این تفاوت که در این درمان به جای تزریق ژل های پوستی از چربی استفاده می شود.

همچنین زاویه سازی با چربی نیز در حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه به طول می انجامد و دوره نقاهت ندارد لازم به ذکر ماندگاری در این روش بیشتر است.

 

زاویه دار کردن صورت با نخ

زاویه سازی صورت با نخ نیز یکی از درمان های زاویه سازی محبوب است که در این به وسیله یک نخ که سازگاری بالایی با بدن دارد و برای فرد ایجاد حساسیت نمی کند.

ابتدا برای شروع درمان نخ های خاردار را به وسیله سوزن زیر پوست چانه قرار می گیرد و وارد بافت چربی یا عضله می شود و زاویه سازی انجام میشود.

در این درمان پس از اتمام بلافاصله قابل رویت می باشد و بعد از گذشت حدود چند هفته این زاویه سازی خود را بهتر نشان می دهد.

 

زاویه سازی صورت با جراحی

زاویه سازی صورت با جراحی یک روش کمی تهاجمی می باشد و بیمار احتیاج به بیهوشی و بستری شدن دارد. در این درمان پزشک متخصص فک و صورت با استفاده از جراحی مادلینگ صورت انجام می دهد و از هزینه بیشتری برخوردار می باشد. لازم به ذکر این نوع زاویه سازی زیبایی و ماندگاری بیشتر نسبت به سایر روش ها دارد.

 

زاویه سازی فک بدون جراحی

همانطور که میدونید و در مقالات دیگر هم تا به حال مشاهده کردید تناسب اجزای صورت و فرم و حجم هر یک از این اجزا و هماهنگی آنها با هم در نهایت یک صورت جذاب و ایده آل را در پی خواهد داشت.

ما می توانیم با تزریق ژل های اسید هیالورونیک به زاویه فک شما این تناسب را در بهترین حالت ایجاد کنیم.

زاویه سازی یا در اصطلاح کانتورینگ صورت میتواند باعث قرینه سازی در صورت هر فرد شود و صورت او را هالیوودی نماید. ما معمولاً برای زاویه دار کردن فک ها در هر طرف فک ۲ سی سی ژل هیالورونیک اسید استفاده و تزریق می کنیم.

صورت خانمها دارای زاویه ظریف تر و باریک تر و تیزتر هست و برای ایجاد زاویه در فک و چانه مقدار کمتری از ژل اسید هیالورونیک استفاده میشود.

زاویه سازی در صورت هر فرد باید به نحوی دقیق انجام گردد تا شاهد صورتی قرینه و دارای حجم مناسب باشیم.

معمولاً برای زاویه سازی در صورت از ژل های اسید هیالورونیک از نوع اولترا استفاده می کنیم. در ابتدا پزشک برای صورت شما یک طرح اولیه پیاده سازی می کند و به شما نشان میدهد که چه مقدار صورت شما بعد از تزریق ژل اسید هیالورونیک دچار تغییر خواهد شد.

بعد از آن با استفاده از بی حسی موضعی برای شما این تزریق را انجام خواهد داد و تمام این موارد در کمتر از یک ساعت انجام خواهد گرفت.

زاویه فک هالیودی

 

ماندگاری زاویه سازی صورت

زاویه سازی فرم های صورت و چانه به بهترین شکل ممکن فرم می دهد و به طور مستقیم بر روی زیبایی چهره و پوست صورت موثر است. اگر فرد احساس می کند که فرم فک یا چانه او متقارن نیست ، با درمان زاویه سازی فک و صورت به فرم دلخواه خود می رسد. ماندگاری زاویه سازی صورت شما بستگی به نوع درمان ، کیفیت مواد مصرفی و تبهر پزشک دارد.

 

ماندگاری انواع زاویه سازی صورت

همچنین زاویه سازی صورت دارای انواع مختلفی است :

تزریق ژل: ماندگاری زاویه سازی صورت در این روش در حدود ۶ ماه الی ۱ سال است.

تزریق چربی: ماندگاری زاویه سازی فک و صورت در این روش حدود ۲ سال است.

زاویه سازی صورت با نخ: ماندگاری در روش زاویه سازی صورت با نخ در حدود ۱۲ الی ۱۸ ماه است.

زاویه سازی صورت با جراحی: زاویه سازی در این روش به علت جراحی و برداشتن بخش های اضافی تقریبا مادام العمر است.

فرم ثبت درخواست خدمات

پکیج لیزر موی زائد مرکز لیزر راز

پکیج کاربردی

1/099/000 تومان
  • شامل کل دست
  • کل پا
  • زیر بغل
  • بیکینی
  • خط باسن
هر جلسه

پکیج اقتصادی

799/000 تومان
  • ساعد
  • ساق
  • زیر بغل
  • بیکینی
  • خط باسن
هر جلسه

پکیج استثنایی

399/000 تومان
  • زیر بغل
  • بیکینی
  • خط باسن
هر جلسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This is a test site
Build with Digits