لیزر جوانساز فرکس پرو

لیزر جوانساز فرکس پرو

لیزر جوانساز فرکس پرو علیرغم رشد وسیع روش های جراحی های زیبایی و نیز درخواست ها جهت لیفت و ریمدلینگ صورت و بدن امروزه افراد زیادی از روش های کلاسیک جراحی وحشت دارند.

بنابراین روش های جدیدتری که غیر تهاجمی هستند پس از مطالعات گسترده مورد مقبولیت بالایی توسط مراجعین قرار گرفته اند. لیزر راز یکی از این روش ها لیزر فرکس پرو می باشد.

شما می توانید از بین بردن موهای زائد با دستگاه لیزر کندلا و زاویه سازی صورت را نیز مطالعه کنید.

در این روش ضایعات فوتوترمال در بافت ساب درم با بهره گیری از انرژی لیزر ایجاد می شود. با توجه به نتایج بارز این روش در زمینه تاینتیگ و لیفت ناحیه صورت این روش می تواند جایگزین لیفت های کلاسیک بدون درد و بدون اسکار و بدون دوره نقاحت و بدون عوارض گردد.

برای این کاربرد از طول موج 1550 نانومتر استفاده می شود که قابلیت نفوذ بالا در پوست بدون تخریب حرارتی در مقایسه با سایر طول موج ها را دارا می باشد.

لیزر جوانساز فرکس پرو نوعی لیزر فرکشنال است که از ریزپالس‌های انرژی لیزر برای تحریک تولید کلاژن و الاستین و در نتیجه جوانسازی پوست استفاده می‌کند. این لیزر می تواند برای درمان طیف وسیعی از مشکلات پوستی از جمله چین و چروک، خطوط ریز، جای زخم، لکه های قهوه ای و منافذ بزرگ استفاده شود.

فرکس پرو از دو طول موج مختلف لیزر استفاده می کند: لیزر CO2 و لیزر Thulium. لیزر CO2 برای نفوذ به لایه های عمیق تر پوست و تحریک تولید کلاژن استفاده می شود، در حالی که لیزر Thulium برای درمان لایه های سطحی تر پوست و بهبود ظاهر خطوط ریز و چین و چروک استفاده می شود.

درمان با لیزر فرکس پرو معمولاً به صورت سرپایی انجام می شود و معمولاً فقط چند دقیقه طول می کشد. ممکن است بعد از درمان مقداری قرمزی و تورم خفیف داشته باشید، اما این عوارض جانبی معمولاً در عرض چند روز برطرف می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This is a test site
Build with Digits