نحوه شیو کردن بیکینی

نحوه شیو کردن بیکینی

نحوه شیو کردن بیکینی، شیو کردن بیکینی می تواند روشی سریع و آسان برای از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی باشد. لیزر راز با این حال، برای جلوگیری از تحریک پوست و بریدگی، باید به درستی انجام شود.

مراحل زیر را برای شیو کردن ایمن و موثر بیکینی دنبال کنید:

آماده سازی:

لوازم مورد نیاز خود را جمع آوری کنید:

ژیلت یا تیغ جدید

کرم یا ژل شیو

آب گرم

حوله نرم

آینه

لوسیون یا مرطوب کننده بعد از اصلاح (اختیاری)

پوست خود را تمیز و مرطوب کنید: قبل از شروع شیو، ناحیه بیکینی را با آب گرم و صابون ملایم بشویید. این کار به نرم شدن موها و باز شدن منافذ پوست کمک می کند و احتمال تحریک را کاهش می دهد.

از ژل یا کرم شیو استفاده کنید: مقدار کافی از ژل یا کرم شیو را روی پوست مرطوب خود بمالید. این کار به روان تر شدن تیغ و محافظت از پوست شما در برابر تیغ کمک می کند.

حتما باید از تیغ یا ژیلت استاندارد و بدون حساسیت استفاده کنید ابتدا ناحیه بیکینی را با ژل شستشو تمیز بشورید و سپس با آب ولرم آب کشی کنید تا پوست عاری از چربی و باکتری باشد. سپس ژیلت را در جهت خواب موهای زائد روی پوست به آرامی حرکت دهید.

آهسته حرکت دادن ژیلت از بریدگی و آسیب زدن جلوگیری می کند. بعد از هربار برش ژیلت را بشورید طوری که هیچ مویی  روی تیغه های آن نمانده باشد.

وقتی قسمت بالای بیکینی را کامل شیو کردید با یک حوله گرم و مرطوب تمیز کنید و تمامی مراحل قبلی را برای قسمت پایین بیکینی با دقت بیشتر انجام بدهید.

روش های جایگزین شیو کردن:

اپلاسیون

 اپلاسیون موها را از ریشه می کند و می تواند نتایج طولانی تری داشته باشد. با این حال، می تواند دردناک تر از شیو کردن باشد و خطر تحریک پوست را افزایش دهد.

لیزر موهای زائد

 لیزر موهای زائد می تواند به طور دائمی موهای زائد را از بین ببرد. با این حال، این روش می تواند گران باشد و برای همه افراد مناسب نباشد.

کرم موبر

کرم موبر موها را با حل کردن آنها از بین می برد. با این حال، می تواند برای پوست های حساس خشن باشد و ممکن است بوی نامطبوعی داشته باشد.

نکات نحوه شیو کردن بیکینی:

  • از شیو کردن در صورت وجود زخم، بریدگی یا بثورات پوستی خودداری کنید.
  • اگر پوست حساسی دارید، از ژیلت یا تیغ مخصوص پوست حساس استفاده کنید.
  • تیغ خود را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.
  • از شیو کردن با تیغ کسل یا زنگ زده خودداری کنید.
  • در صورت مشاهده هر گونه جوش یا برجستگی پوستی، با پزشک مشورت کنید.

شما می توانید مقاله ی عوارض بوتاکس چیست و رفع جای زخم و بهترین سن بوتاکس و را نیز مطالعه کنید.

برترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This is a test site
Build with Digits