وسایل مورد نیاز جلسه لیزر

وسایل مورد نیاز جلسه لیزر

وسایل مورد نیاز جلسه لیزر حتما در مرحله اول در انتخاب کلینیک مورد نظر دقت کامل بفرمایید چرا که اساساً باید عملکرد لیزر شما و تعیین پارامترهای لیزر پوست شما توسط پزشک مجموعه بررسی شود،لیزر راز تابا کمترین جلسات بهترین روند لیزر درمانی موی زائد را تجربه کنید، پس در جلسه اول حتما با پزشک مجموعه مشاوره کنید تا از تمام خصوصیات پوستی و حساسیت های دارویی شما مورد بررسی قرار گرفته شود.

مرحله دوم انتخاب دستگاه لیزر مناسب با تایپ پوست شماست تا بتوانید بهترین نتیجه گیری را با توجه به رنگ پوست شما داشته باشید.چنانچه از دستگاه های رولی (دایود) استفاده می کنید و روی پوست شما ژل روان کننده برای حرکت سری دستگاه بروی پوست شما استفاده می‌شود.

بهتر است در ابتدا حتما از اپراتور مورد نظر بخواهید تابطور کامل سری هندپیس و دستگاه که کاملا روی سطح پوست شما قرار میگیرد را با سلفون بپوشاند و کامل ضد عفونی کند و حتما یک حوله مخصوص به خودتان داشته باشید تا بتوانید بعد از مرحله انجام لیزرپوست خود را کامل تمیز کنید.

اما اگر از بروز ترین دستگاه های لیزر روز دنیاکه با توجه به عصر تکنولوژی همزمان پیشرفت کرده اند و دارای سری شخصی مخصوص به هر فرد می باشند وهمینطور از کولینگ هوشمند مخصوص استفاده میشود تا دیگر نیازی به کار با ژل و رعایت نکردن موارد بهداشتی همراه نیست و بدون ژل و با استفاده از باد خنک لیزر شما انجام می‌شود.

و دیگر نیازی به تمیز کردن پوست خود با حوله ندارید برای طول دوره درمان لیزر مو زائد بهتر است یک کیف مخصوص به خودتان همراه داشته باشید، تکنیک و عملکرد دستگاه فرکس پرو و لیزر جوانساز فرکس پرو تا بصورت شخصی از آن استفاده کنید.

ازجمله وسایل مورد مورد نیاز 

ژیلت: تا اگر مویی جا افتاده باشد و کامل شیوه نشده باشد بتوانید سطح پوست را عاری از مو کنید.

پماد زینک اکساید: بلافاصله بعد ازلیزر حتما از پماد زینک برای جلوگیری از سوزش و التهاب احتمالی استفاده کنید .

رول ملحفه شخصی: برای جلوگیری از هرگونه آلودگی استفاده کنید.

مداد سفید: برای خط کشی نواحی مورد نظر لیزر بکار برده میشود تا با دقت بالاتری انجام شود.

تراش: تا از بروز هرگونه آلودگی به پوست شما جلوگیری شود.

سری شخصی منحصر به فرد: مهم ترین رکن در روند لیزر درمانی است،تا از بروز هرگونه قارچ و زگیل تناسلی و ..جلوگیری شود.

عینک شخصی: تااز بروز هرگونه آلودگی به چشم شما جلوگیری شود.

 

اگر علاقه به خواندن مقاله درباره لیزر بدن دارید بهتون مقاله لیزر بیکینی آقایان را پیشنهاد میکنیم.

وسایل مورد نیاز جلسه لیزر خوشبختانه اینجا در کلینیک تخصصی لیزر ‌و زیبایی راز تخت نظر پزشک،مجهز به دستگاه آلکساندرایت کندلا اورجینال آمریکایی همراه با کولینگ هوشمند داری سری شخصی، عینک، مداد، تراش و رول ملحفه رایگان برای سلامت پوست و بدن شما عزیزان از بروزترین دستگاه لیزر روز دنیا بهره گرفته شده تا بتوانید با امنیت خاطر بدون کوچکترین احساس درد ،در محیطی صد درصد بهداشتی همراه با وسایل شخصی مخصوص به هر فرد بصورت نانکانتکت (غیر تماسی) با سری دستگاه مخصوص به خودتان تجربه لیزری خوب و عالی را در راز تجربه کنید.

برترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This is a test site
Build with Digits